ejur Costa Brava - Hotel Beverly Park & Spa, cu plecare din Iasi

Blanes, Costa Brava, Spania

Pret persoana/sejur fara taxe de la 719 Euro

   Transport avion

7 nopti cazare

Mic Dejun

Verifica oferte ejur Costa Brava - Hotel Beverly Park & Spa, cu plecare din Iasi Blanes

  • Camera 1
Data plecare Nr. nopti Masa
Camera Dubla
25.09 7 nopti Mic Dejun 719 Euro
pers/sejur
Cazare Transport cu avionul
Inclus
0EUR
Cazare 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
Inclus
0EUR
Cazare Taxe de aeroport
Inclus
0EUR
Cazare Transfer aeroport - hotel - aeroport
Inclus
0EUR
Cazare Asistenta turistica in limba romana
Inclus
0EUR
Cazare Cazare 5/7 nopti
Inclus
0EUR
Cazare Asigurare de calatorie medicala si storno
Neinclus
0EUR

Sejur Costa Brava - Hotel Beverly Park & Spa, cu plecare din Cluj Napoca

Blanes, Costa Brava, Spania

de la

749 Euro

persoana/6 nopti

Vezi Tarife

Sejur Costa Brava - Hotel Beverly Park & Spa, cu plecare din Timisoara

Blanes, Costa Brava, Spania

de la

669 Euro

persoana/7 nopti

Vezi Tarife

Acest hotel modern este situat lângă cea mai lungă plajă din Blanes, Costa Brava, într-o zonă cu acces uşor spre Girona și aeroportul său, aflat la 45 km.

Acest hotel confortabil de familie este amplasat într-o zonă liniștită. Oferă sală de fitness, piscină pentru copii și adulți și zonă de joacă pentru copiii mici. Centrul spa este disponibil la un cost suplimentar și include o cadă cu hidromasaj, o saună și o baie de aburi.

Camerele sunt moderne, dar intime, iar restaurantul servește preparate spaniole şi internaţionale. În plus, complexul oferă zilnic un program de divertisment.

Blanes este un oraș turistic, cu plaje fantastice, care păstrează farmecul specific unui oraș de coastă mediteranean.

Acesta este locul preferat de turiștii din Blanes, conform comentariilor independente.

Cuplurile apreciază în mod deosebit această locaţie. I-au dat scorul 8,4 pentru un sejur pentru 2 persoane.

Servicii incluse

  • - Transport cu avionul
  • - 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • - Taxe de aeroport
  • - Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • - Asistenta turistica in limba romana
  • - Cazare 5/7 nopti

Servicii neincluse

  • - Asigurare de calatorie medicala si storno (neinclus)
  • ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

  • Conditii de penalizare in caz de anulare

    Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

  • Conditii de plata

    In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;   In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking. In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala; In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;   In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

  • Date generale despre documentele de calatorie

    Costa Brava este o regiune in nord-estul Cataloniei, in provincia Girona - Spania - membra a Comunitatii Europene.   Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil. Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!   Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

  • Informatii utile

    •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

  • Protectia datelor cu caracter personal

    Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice