ASCOS CORAL BEACH HOTEL Vara 2019 pachet 7 nopti plecare din Bucuresti zbor Tarom

Paphos, Cipru

Pret persoana/sejur fara taxe de la 605 Euro

   Transport avion

7 nopti cazare

All Inclusive

Verifica oferte ASCOS CORAL BEACH HOTEL Vara 2019 pachet 7 nopti plecare din Bucuresti zbor Tarom Paphos

ATENTIE! PACHETUL NU INCLUDE TRANSFERUL APT-HTL-APT! Oferim, optional, transfer privat cu taxi (1-3 pers.) - disponibil in sistemul de rezervari. Pentru mai mult de 3 persoane, va rugam contactati referentul de destinatie.

Situat în Coral Bay, la doar câțiva metri de plajă, Hotelul Ascos Coral Beach are o piscină mare cu formă neregulată, înconjurată de palmieri. Acesta are un restaurant, un bar la piscină și un centru spa cu piscină interioară și sală de fitness.

Toate camerele au aer condiționat și balcon. Baia privată are duş şi uscător de păr. Facilitățile suplimentare includ zonă de relaxare în aer liber și cutie de valori.

Alte facilități disponibile la proprietate includ personal de divertisment, depozit de bagaje și curățătorie chimică. Proprietatea oferă parcare gratuită.

Oaspeții pot vizita Parcul cu animale și păsări, precum și Mormintele Regilor înscrise în Patrimoniu Mondial UNESCO și aflate la 8 km. Aeroportul Internaţional Paphos este la 18 km.

Acesta este locul preferat de turiștii din Golful Coralilor, conform comentariilor independente.

Servicii incluse

  • 7 nopti cazare cu masa specificata pentru fiecare hotel
    Transport zbor direct Tarom OTP-LCA-OTP
    Taxe de aeroport
    Asistenta turistica in limba romana,
    Bonus Asigurarea medicala si STORNO - Travel Protection indiferent de varsta

Servicii neincluse

  • Excursii optionale si intrarile la obiective

  • Cheltuieli personale, bacsisuri, bauturi si servicii/facilitati neincluse in pretul pachetului (in functie de oferta fiecarui hotel)
    Optional transfer aeroport - hotel - aeroport
  • ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului  urmatoarele informatii:   1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI   2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI.   Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.   Oferta generata din sistemul agentiei Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

  • ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

  • Conditii de penalizare in caz de anulare

    Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

  • Conditii de plata

    In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;   In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking. In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala; In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;   In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

  • Date generale despre documentele de calatorie

    Cipru este o tara insulara in Marea Mediterana – membra a Comunitatii Europene.   Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil. Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!   Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

  • Informatii utile

    •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

  • Protectia datelor cu caracter personal

    Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.