Charter Hurghada - Old Palace Resort Sahl Hasheesh, plecare din Bucuresti

Sahl Hasheesh, HURGHADA, Egipt, Africa

Pret persoana/sejur fara taxe de la 869 Euro

   Transport avion

Verifica oferte Charter Hurghada - Old Palace Resort Sahl Hasheesh, plecare din Bucuresti Sahl Hasheesh

  • Camera 1
Data plecare Nr. nopti Masa
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
08.12 29 nopti All Inclusive 2419 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
15.12 22 nopti All Inclusive 2149 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
30.12 20 nopti All Inclusive 2169 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
22.12 15 nopti All Inclusive 1879 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
27.12 10 nopti All Inclusive 1659 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
29.12 8 nopti All Inclusive 1249 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
23.12 18 nopti All Inclusive 2069 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Superior cu vedere laterala la mare
30.12 11 nopti All Inclusive 1689 Euro
pers/sejur
Camera Dubla Garden View
03.01 3 nopti All Inclusive 869 Euro
pers/sejur
Cazare Transport cu avionul
Inclus
0EUR
Cazare 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
Inclus
0EUR
Cazare Taxe de aeroport
Inclus
0EUR
Cazare Transfer aeroport - hotel - aeroport
Inclus
0EUR
Cazare Asistenta turistica in limba romana
Inclus
0EUR
Cazare Cazare 3/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/20/21/22/25/28/29 nopti
Inclus
0EUR
Cazare Asigurare de calatorie medicala si storno
Neinclus
0EUR

Charter Hurghada Old Palace Resort Sahl Hasheesh, cu plecare din Cluj Napoca

Sahl Hasheesh, HURGHADA, Egipt, Africa

de la

1069 Euro

persoana/N/A nopti

Vezi Tarife

Scor Booking: 8.1 Foarte Bine Hotelul este situat pe o plajă privată de 200 de metri, în stațiunea Sahl Hasheesh din Hurghada, acest hotel complex de 5 stele oferă camere spațioase cu balcon si vedere la piscină, la grădini sau la Marea Roșie.

Servicii incluse

  • - Transport cu avionul
  • - 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
  • - Taxe de aeroport
  • - Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • - Asistenta turistica in limba romana
  • - Cazare 4/5/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/20/21/22/25/28/29 nopti

Servicii neincluse

  • - Asigurare de calatorie medicala si storno (neinclus)
  • ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului  urmatoarele informatii: 1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI 2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI. Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor. Oferta generata din sistemul agentiei Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

  • Conditii de penalizare in caz de anulare:

    Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: -    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

  • Conditii de plata:

    In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;   3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;   In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel; 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare

  • Date generale despre documentele de calatorie:

    Hurghada apartine Republicii Arabe Egipt. Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara). Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.

  • Detalii viza:

    -pentru sejur in Hurghada, viza este obligatorie si poate fi achizitionata la sosire, direct pe aeroportul din Hurghada -Pasapoarte normale de calatorie – valabilitate minim 6 luni de la data de iesire din Egipt si min. ½ pagina goala, spatiu necasar vizei -Cost viza: 25 USD / persoana, indiferent de varsta -Pasapoarte diplomatice / de serviciu – turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada din Bucuresti -cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

  • Drinks & Food:

    La proprietate exista un restaurant, o cafenea, bar, terasa, buffet pentru copii, meniu cu diete speciale, meniu pentru copii, snack bar.

  • Facilitati camere:

    Camerele sunt dotate cu aer conditionat, baie proprie dotata cu articole de toaleta, balcon/terasa, minibar, seif, TV, telefon.

  • Facilitati hotel:

    Proprietatea dispune de urmatoarele facilitati: parcare gratuita, terasa, gratina, zona de plaja private cu sezlonguri, umbrele si prosoape, piscina, piscina pentru copii, servicii de infrumusetare (contra cost), cafenea, bar, restaurant, club de noapte, spalatorie (contra cost), bancomat, schimb valutar, birou de turism, camera de bagaje, receptie deschisa non-stop.

  • Informatii utile:

    •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare

  • Localizare:

    Hotelul este situat în stațiunea Sahl Hasheesh din Hurghada, pe o plaja private, la o distanta de 23 de km de Aeroportul International din Hurghada. La 30 de km se afla centrul orasului vechi, iar la aproximativ 8 km Senzo Mall.

  • Protectia datelor cu caracter personal:

    Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

  • Spa & Wellness:

    Exista de asemenea spa si centru de wellness, sauna (contra cost), masaj (contra cost), baie turceasca (contra cost), jacuzzi (contra cost).

  • Sport si divertisment:

    Aici se pot face o multime de activitati precum aerobic, snorkelling( contra cost), camera de jocuri, tenis de masa, karaoke, club de noapte, spectacole live, calarie (contra cost), caiac( contra cost), tur/curs despre cultura locala( contra cost), tururi cu bicicleta( contra cost), sala de fitness.